Konečně Asie!!!!!!!

A je to tady - Malaysia. Po letu, který jsme celý prospali, jsme - hrozně nabalení ještě z Melbourne - vystoupili v 7 ráno do 25 stupňového vedra. Na letišti jsme vyměnili peníze, koupili malajskou SIMku a já jsem na toaletách zjistila, že si tady nikdo po vykonání potřeby nemeje ruce :-)
Sky Busem jsme dojeli na místní "KL Sentral" a vydali se hledat ubytování. Po dokonalé organizovanosti, pořádku a čistotě v Sydney jsme se najednou museli vypořádat s vedrem, smradem a absolutním zmatkem :-)) Přechody pro chodce jsou luxus, semafory tady sice jsou, ale jen pro auta, na chodce tady nějak zapomněli :-) A pokud je někde semafor i pro chodce, je na něm stejně většinou červená, nebo nefungují :-) A úplně všude jezdí ty jejich motorečky. Dneska jsme stáli na chodníku a trapně čekali na zelenou. Před námi obrovská křižovatka plná čekajících čmoudících mopedů, na chodníku my dva a pán na mopedu, který se - zvolivši jídu po chodníku - spořádaně zařadil vedle Honzika a slušně s námi na zeleného panáčka počkal :-)

Australska vlajka to není, takže asi fakt budeme v Malaysii:-) | Malaysia - Kuala Lumpur I. - 27.7.-28.7.2010

Bydlíme v China townu v Monkee Inn za 65 RM v pokoji s A/C a oknem. Backpacker je to čistý a pěkný. Lehce nás vykolijili jen dvě věci:

1. sprcha je součástí WC - myslím přímou součástí - prostě nad záchodovoiu mísou je sprchová hlavice. Je to ale docela praktické, protože jsou tady pořád umytý záchody :-)))
  2. Náš výhled z okna. To se snad ani nedá popsat, takže se odkazuji na fotogalerii :-)

Ranní probuzení ... pod okny probíhal blešák ... | Malaysia - Kuala Lumpur I. - 27.7.-28.7.2010

S hlavními atrakcemi čekáme na Zdendu, tak jsme se rozhodli prozkoumat China town a Little India. Honzíka zajímalo hlavně jídlo. Pobíhal od jednoho špinavého stánku ke druhému, ještě špinavějšímu a smradlavějšímu stánku a ukazoval mi, co všechno by si dal.. Mně bylo na omdlení a už jsem nás viděla přiotrávené někde v místní nemocnici.. Hlad a můj zdravý rozum nakonec ale zvítězili a my si dali v jednom slušném food courtu vynikající jídlo (nevíme přesně co to bylo) a za pár korun jsme si bez jakýchkoliv následků úžasně pochutnali.
Večer si pak Honzík prosadil, že chce ochutnat malé kousíčky masíčka pečené na špejli přímo v ohni přímo na ulici. Já jsem zase dělala fóry, ale nakonec mi to nedalo a ochutnala jsem. A i tentokrát to bylo super. Pošmákli jsme si, mňam mňam. Taky jsme chtěli zjistit, odkud a kam jezdí místní autobusy - hlavně nás zajímaly Batu caves a Cameron Highlands, kam máme v příštích dnech namířeno. Zjistitli jsme naprosto přesně, že autobusy tady jezdí jakkoliv, odkudkoliv a úplně zmateně. Prostě jsme nezjistli vůbec nic, tak snad na druhý pokus :-)

Večeře ... moc dobé micro špízky. | Malaysia - Kuala Lumpur I. - 27.7.-28.7.2010
Taky nás dost zmáhá místní horko, takže jsme si museli jak včera, tak dnes přes den trochu odpočinout. Prakticky to znamená, že po obědě na 2-3 hodinky hrozně tvrdě usneme :-) a to nemáme yet leg :-) takže se moc těšíme na Zdenečka a pořád tipujeme, co to asi udělá s ním :-)

Alča a její oběd ... spokojenost! | Malaysia - Kuala Lumpur I. - 27.7.-28.7.2010
Little India je stejná špína a smrad jako China town :-) Stejné je jídlo a kultura stolování (jí se pravou rukou, vyjímečně dostanete příbor), ženy v nikábech (je fakt sranda pozorovat je když jí, nebo se zkoušejí napít vody z láhve) i miliarda stánků se zaručeně značkovým oblečením. Za babku pořídíte luxusní kabelku Lacoste, sluneční brýle Dolce & Gabana, švýcarské hodinky i parfém Channel No5 :-))

První pohlded na Petronas Towers z Little India ... | Malaysia - Kuala Lumpur I. - 27.7.-28.7.2010
Teď jedeme vyzvednout Zdenečka. Zítra nás čekají slavné Petronas Towers a zahrady s orchidejemi, tak se těšte na fotky!!